Eventy flotowe
Ceny paliw
Województwo PB 98 PB 95 ON LPG

Nigdy nie jeżdżę po alkoholuData: 01.10.2014 | Miejsce:

Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych zostało Partnerem akcji "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu". 
Charakterystyczny znaczek „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” w 2008 roku pojawił się na puszkach i butelkach piwa produkowanego przez browary należące do Związku Browary Polskie. Rok później oznaczenie pojawiło się w reklamach telewizyjnych, a od 2011 r. zaczęło funkcjonować na wszystkich reklamach audiowizualnych piwa, przede wszystkim telewizyjnych i kinowych, gdzie ma zajmować 10 proc. powierzchni obrazu i być emitowane przez 10 proc. czasu trwania spotu. Oznaczenie jest dobrowolną inicjatywą branży, a jego stosowanie nie wynika z przepisów prawa. Od tego czasu promowanie znaku wspierane było takimi akcjami jak „Prowadzący-niepijący”, oraz Klub DRIvera, którego profil na Facebooku zrzesza ponad 30 tys. Osób (Facebook.com/klubdrivera).
 
W 2014 roku piwowarzy zrzeszeni w Związku Browary Polskie postanowili uwolnić znak, dotychczas zarezerwowany dla butelek i reklam piwa, aby uczynić z niego symbol manifestu społecznego odpowiedzialnych - trzeźwych kierowców. W tym celu proponują wszystkim kierowcom skupionym w organizacjach, instytucjach, firmach jak i osobom prywatnym, poparcie idei kampanii oraz naklejenie znaczka „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” na tylnej szybie samochodu. Ten gest nic nie kosztuje, a daje wyraz społecznego sprzeciwu wobec pijanych kierowców. Aby zapewnić szerokie dotarcie do opinii publicznej proponujemy stworzenie koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swoich strategii społecznej odpowiedzialności biznesu zechcą się zaangażować w kampanię, wnosząc w nią wkład w postaci np. zapewnienia kanału dystrybucji znaczka, produkcji materiałów bądź innych aktywności związanych z kampanią, w zależności od charakteru prowadzonej działalności.
Akcja jest otwarta, inicjatorzy kampanii zachęcają różne podmioty do przyłączenia się i upowszechnienia znaku kampanii. Wszystkie instytucje i firmy, które przystąpią do inicjatywy wejdą jednocześnie w skład Koalicji kampanii społecznej pod hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, a tym samym ich logotypy oraz informacje o działaniach prowadzonych w ramach Koalicji pojawią się we wszystkich materiałach informacyjnych związanych z kampanią.  
Inicjator kampanii: Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce– Browary Polskie 
Newsletter




Logowanie na forum


© 2014 Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych