Eventy flotowe
Ceny paliw
Województwo PB 98 PB 95 ON LPG
dolnośląskie 5,35 5,04 4,97 2,10
kujawsko-pomorskie 5,35 5,03 4,99 2,12
lubelskie 5,38 5,05 5,01 2,10
lubuskie 5,39 5,07 4,98 2,13
łódzkie 5,35 5,00 4,96 2,15
małopolskie 5,33 5,02 4,98 2,15
mazowieckie 5,31 5,00 4,98 2,14
opolskie 5,33 4,97 4,95 2,07
podkarpackie 5,33 5,04 4,96 2,11
podlaskie 5,33 5,03 4,97 2,09
pomorskie 5,38 5,02 4,98 2,12
śląskie 5,25 4,94 4,93 2,10
świętokrzyskie 5,36 4,98 4,96 2,09
warmińsko-mazurskie 5,34 5,06 5,05 2,14
wielkopolskie 5,30 4,98 4,94 2,09
zachodniopomorskie 5,41 5,07 4,98 2,16

Nigdy nie jeżdżę po alkoholuData: 01.10.2014 | Miejsce:

Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych zostało Partnerem akcji "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu". 
Charakterystyczny znaczek „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” w 2008 roku pojawił się na puszkach i butelkach piwa produkowanego przez browary należące do Związku Browary Polskie. Rok później oznaczenie pojawiło się w reklamach telewizyjnych, a od 2011 r. zaczęło funkcjonować na wszystkich reklamach audiowizualnych piwa, przede wszystkim telewizyjnych i kinowych, gdzie ma zajmować 10 proc. powierzchni obrazu i być emitowane przez 10 proc. czasu trwania spotu. Oznaczenie jest dobrowolną inicjatywą branży, a jego stosowanie nie wynika z przepisów prawa. Od tego czasu promowanie znaku wspierane było takimi akcjami jak „Prowadzący-niepijący”, oraz Klub DRIvera, którego profil na Facebooku zrzesza ponad 30 tys. Osób (Facebook.com/klubdrivera).
 
W 2014 roku piwowarzy zrzeszeni w Związku Browary Polskie postanowili uwolnić znak, dotychczas zarezerwowany dla butelek i reklam piwa, aby uczynić z niego symbol manifestu społecznego odpowiedzialnych - trzeźwych kierowców. W tym celu proponują wszystkim kierowcom skupionym w organizacjach, instytucjach, firmach jak i osobom prywatnym, poparcie idei kampanii oraz naklejenie znaczka „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” na tylnej szybie samochodu. Ten gest nic nie kosztuje, a daje wyraz społecznego sprzeciwu wobec pijanych kierowców. Aby zapewnić szerokie dotarcie do opinii publicznej proponujemy stworzenie koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swoich strategii społecznej odpowiedzialności biznesu zechcą się zaangażować w kampanię, wnosząc w nią wkład w postaci np. zapewnienia kanału dystrybucji znaczka, produkcji materiałów bądź innych aktywności związanych z kampanią, w zależności od charakteru prowadzonej działalności.
Akcja jest otwarta, inicjatorzy kampanii zachęcają różne podmioty do przyłączenia się i upowszechnienia znaku kampanii. Wszystkie instytucje i firmy, które przystąpią do inicjatywy wejdą jednocześnie w skład Koalicji kampanii społecznej pod hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, a tym samym ich logotypy oraz informacje o działaniach prowadzonych w ramach Koalicji pojawią się we wszystkich materiałach informacyjnych związanych z kampanią.  
Inicjator kampanii: Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce– Browary Polskie 
Newsletter




Logowanie na forum


© 2014 Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych