Eventy flotowe
Ceny paliw
Województwo PB 98 PB 95 ON LPG
dolnośląskie 5,35 5,04 4,97 2,10
kujawsko-pomorskie 5,35 5,03 4,99 2,12
lubelskie 5,38 5,05 5,01 2,10
lubuskie 5,39 5,07 4,98 2,13
łódzkie 5,35 5,00 4,96 2,15
małopolskie 5,33 5,02 4,98 2,15
mazowieckie 5,31 5,00 4,98 2,14
opolskie 5,33 4,97 4,95 2,07
podkarpackie 5,33 5,04 4,96 2,11
podlaskie 5,33 5,03 4,97 2,09
pomorskie 5,38 5,02 4,98 2,12
śląskie 5,25 4,94 4,93 2,10
świętokrzyskie 5,36 4,98 4,96 2,09
warmińsko-mazurskie 5,34 5,06 5,05 2,14
wielkopolskie 5,30 4,98 4,94 2,09
zachodniopomorskie 5,41 5,07 4,98 2,16

Vademecum PTF SKFS 2014 - Pierwsza publikacja SKFSData: 24.02.2015 | Miejsce:

Profesjonalny Test Flotowy  2014, to pierwsza edycja organizowana wyłączenie przez członków Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych. Kapituła składająca się z 15 osób opracowała: regulamin, kryteria oceny, ich właściwości oraz harmonogram działań. Dodatkowo wsparliśmy się wiedzą i doświadczeniem takich firm jak: SAMAR, Eurotax oraz Finder. W praktycznej części PTF (wrzesień’14) brało udział 90 fleet managerów, którzy 43-ma nominowanymi samochodami przejechali prawie 12 tys km, czego efektem było wypełnienie ponad 600 ankiet testowych. Zgromadzone materiały zostały następnie poddane analizie, w wyniku której wyłoniono  zwycięzców tegorocznej edycji testu. 

Ostatnim, a zarazem jednym z najistotniejszych elementów projektu, było merytoryczne opracowanie, podsumowujące wyniki naszej pracy, czego fizycznym efektem jest niniejsze Vademecum PTF SKFS’14.
Znajdziecie w nim szczegółowe opracowanie wyników ankiet oraz podsumowanie ocen tych modeli, które zdobyły trzy pierwsze miejsca w poszczególnych segmentach . Załączone tabele, wykresy prezentują przewagi i mocne strony testowanych pojazdów, ale także obszary, które naszym zdaniem wymagają poprawy. 
 Vademecum to nie tylko tabelki i wykresy, to również garść merytorycznych artykułów i komentarzy członków SKFS oraz uznanych ekspertów z branży auto-moto. 
 
Spis treści
 
Historia SKFS
PTF SKFS 2014 – Część praktyczna testu
PTF SKFS 2014 – Etapy realizacji projektu
PTF SKFS 2014 – Podsumowanie ankiet
PTF SKFS 2014 – WYNIKI KOŃCOWE
Ewolucja, rewolucja i wróżby
Segment “A”zdaniem Fleet Managera
Segment “A”– mniej popularny we fl otach
Segment “B” zdaniem Fleet Managera
Segment “B” – TCO należy do najniższych
Segment “C” zdaniem Fleet Managera
Segment “C” – kompakty na rynku
Segment “D” zdaniem Fleet Managera
Segment “D” – dodatkowy benefit
Segment “LCV” zdaniem Fleet Managera
Wartości rezydualne
Dynamiczny rozwój rynku leasingu
Perspektywy rynku paliw
Ciężar decyzyjności spoczywa głównie na samorządach lokalnych…
Opiekun Automotive
Monitoring flotowy w chmurze
Fiat – NOWOŚCI
Kia Venga po faceliftingu 
ŠKODA 2015- NOWOŚCI
Rok nowosci w Volvo
Ford 2015 – flotowa ofensywa
Audi A3 otrzymało tytuł „World Car of the Year“
Volkswagen – NOWOŚCI
Peugeot – NOWOŚCI
Samochody dostawcze Mercedes-Benz premiery
 

Wersja elektroniczna Vademecum PTF SKFS 2014:
 
 


Newsletter




Logowanie na forum


© 2014 Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych