Ekspedycja Mikołajkowa SKFS odwiedziła w tym roku dwie placówki: Dom Dziecka w Liskowie oraz Dom Dziecka „Sobieradzik” w Wojcieszowie. Prezenty dla dzieci docierały do nas z całej Polski. Sanie dla Mikołaja udostępniła w tym roku Toyota Polska. Była to już VI edycja Akcji. Łącznie przez 6 lat Flotowy Mikołaj spełnił życzenia 352 dzieci. Byliśmy w Pawlikowicach, Bydgoszczy, Tomaszowie Mazowieckim, Radzyniu Podlaskim oraz Sanoku.

Ogromnie cieszymy się, że pomimo sytuacji pandemicznej Akcja Mikołajki odbywa się nieprzerwanie od 6 lat. W tym roku udało nam się spełnić życzenia aż 52 dzieci z Domów Dziecka w Liskowie oraz Wojcieszowie. Dzieci otrzymały również z okazji Mikołajek niespodziankę – pizzę z ich ulubionej pizzerii – wyjaśnia Halszka Gwiżdż, dyrektor Biura SKFS.

Członkowie SKFS oraz firmy, które reprezentują zasypali nasz Mikołajowy Flotowy magazyn mnóstwem paczek. Były to m.in. OEX Cursor S.A., E. Wedel, Toi Toi Polska, PreZero Polska, VACO Dezynfekcja Dezynsekcja Deratyzacja, Lionbridge Poland.

Akcję wspierają też firmy z branży flotowej. Były to Business Lease, Kia Polska, Toyota Polska, MultiWash Carwash App, Shell.

Dziękujemy SKFS za ponowne zaproszenie do akcji „Mikołajki”. Bardzo cieszymy się, że w tym roku nasi pracownicy tak chętnie wzięli w niej udział i kupili prezenty dla dzieciaków z domów dziecka. Jako Business Lease staramy stale angażować się w różne charytatywne działania. W ubiegłym roku, własnym siłami i środkami wyremontowaliśmy i urządziliśmy dom dla małej Amelki i jej dziadków. W tym, wspomagamy rodzinę z małymi dziećmi w ramach Szlachetnej Paczki. Niezależnie szukamy też osób i instytucji, które możemy wesprzeć nie tylko finansowo, ale naszymi własnymi zasobami i w ramach naszych działań, czyli w zakresie mobilności. – mówi Artur Sulewski, Dyrektor Zarządzający Business Lease Poland

Cieszymy się, ze po raz kolejny mogliśmy wziąć udział w szlachetniej „Akcji Mikołajki” dla dzieci z domów dziecka wraz z członkami SKFSu. Jest to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego możemy uszczęśliwić dzieci i młodzież. Byliśmy pełni wzruszeń czytając listy napisane odręcznie, w szczególności od najmłodszych. Wierzymy, że w kolejnym roku jeszcze więcej firm przyłączy się do tej wyjątkowej akcji oraz że uda nam się osobiście spotkać z podopiecznymi i spędzić wspólnie czas, jak to bywało w poprzednich latach. Mam nadzieję, że tradycja uszczęśliwiania dzieci będzie kontynuowana przez długie lata – wyjaśnia Radosław Wankiewicz, Fleet & Remarketing Manager Kia Polska.

Od samego początku celem i misją MultiWash jest nie tylko dostarczanie wysokiej jakości usług związanych z utrzymaniem czystości pojazdów flotowych, ale również czynienie tego w sposób zrównoważony i odpowiedzialny społecznie. Stąd też bardzo chętnie angażujemy się w inicjatywy realizowane przez naszych partnerów biznesowych oraz klientów. Z przyjemnością wspieramy wszelkiego rodzaju zbiórki czy akcje charytatywne, jak również staramy się angażować w podnoszenie świadomości kierowców, bezpieczeństwa na drodze czy szkolenia z nowych technologii. Możliwość drobnego wsparcia kolejnej już akcji Mikołajkowej, która od lat realizowana jest przez zaprzyjaźnione z nami Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych to dla nas wyjątkowa okazja do potwierdzenia, że cele społeczne są nam bardzo bliskie. Dlatego serdecznie dziękujemy Zarządowi SKFS za tę możliwość i polecamy się w kolejnych latach. Razem zawsze możemy uczynić więcej dobrego! – wyjaśnia Tomasz Czerniejewski, CEO MultiWash