WYDARZENIE ORGANIZOWANE PRZEZ MHC MOBILITY JUŻ ZA NAMI!

Kiedy 18. maja na Torze Służewiec w Warszawie odbyła się druga edycja wydarzenia MHC Mobility – MOBILITY DAY, miasto ożyło nie tyle dźwiękiem silników, co wizją ekologicznej przyszłości. EVPOLY CITY CHALLENGE – gra miejska, jedna z najbardziej oczekiwanych atrakcji tego dnia, zapewniła niezapomniane wrażenia i emocje uczestnikom, równocześnie propagując elektromobilność i redukcję śladu węglowego.

Elektromobilność to temat, który coraz częściej wkracza do naszej rzeczywistości, przynosząc ze sobą obietnicę czystszego i bardziej zrównoważonego środowiska. Głównym celem EVPOLY było dostarczenie praktycznej wiedzy uczestnikom na temat aspektów ekonomicznych i ekologicznych elektromobilności, jednocześnie dając im okazję do testowania i porównania różnych modeli samochodów elektrycznych dostępnych na rynku. Jednak testowanie to nie odbyło się w sposób typowy dla tego rodzaju wydarzeń. Organizatorzy postanowili wprowadzić kreatywną formułę gry miejskiej, która angażowała uczestników i dodawała temu doświadczeniu dodatkowych emocji.

„W ubiegłym roku Mobility Day było wielkim sukcesem. Wydawało nam się, że spowodowane było to tym, że po pandemii Klienci byli spragnieni takiego wydarzenia, a nasze było jednym z pierwszych. W tym roku podobnych eventów jest więcej. Byliśmy pełni obaw, czy uda się utrzymać tą frekwencję. Ale udało się! Idziemy za ciosem! Koncepcja wydarzenia jest prosta: zawsze szukamy jakiegoś bieżącego tematu, ale nawiązujemy do poprzedniego eventu. W ubiegłym roku sprawdzaliśmy jak radzą sobie „elektryki” na torze, w wyizolowanych warunkach. W tym roku zdecydowaliśmy, że wyruszymy na miasto, żeby sprawdzić auta w realnym użytkowaniu na krótkich, miejskich odcinkach. Te warunki dają więcej możliwości. W przyszły roku będziemy szukać kolejnych wyzwań.” – podkreśla Tomasz Piekarski CCO MHC MOBILITY.

Dobra zabawa w słusznej sprawie.

Zasady gry EVPOLY były proste, ale bardzo angażujące dla wszystkich uczestników. Utworzono 4-osobowe drużyny złożone z klientów MHC Mobility, które miały za zadanie pokonać jedną z trzech tras po południowej stronie Warszawy, każdą liczącą około 13 kilometrów. Na trasach zlokalizowano łącznie 5 zadań, które trzeba było pokonać, aby zdobyć punkty w grze. Każda drużyna otrzymała losowo przypisaną trasę, co dodawało nieprzewidywalności i równości szans. Punktowane zadania gry były zróżnicowane i wymagały różnych umiejętności. Jednym z nich było zadanie ładowania samochodu elektrycznego przez 5 minut z wykorzystaniem ładowarki i aplikacji firmy ELOCITY, partnera wydarzenia. Kolejnym było ułożenie puzzli na czas oraz udzielenie poprawnej odpowiedzi na merytoryczne pytanie. Zadanie to było nie tylko sprawdzianem logicznego myślenia, ale również dawało szansę na zdobycie karty o nazwie SZANSA, która pozwalała zdobyć dodatkowe punkty. Uczestnicy musieli także wykonać zestaw zadań związanych z mikromobilnością, takich jak slalom rowerem elektrycznym, jazda „ósemki” elektrycznym skuterem, zapakowanie kartonów do małej Eidoli i przejazd nią przez wyznaczoną trasę. Kolejne wyzwania obejmowały przejazd buspasem w wyznaczonym miejscu oraz wykonanie zdjęcia drużyny i samochodu w gigantycznej ramce LinkedIn, a potem opublikowanie go w social mediach. Zasady gry stworzyły dynamiczne środowisko, w którym drużyny musiały sprawnie poruszać się po trasach, pokonując zadania i zdobywając punkty. To właśnie w trakcie takich wyzwań, jak ładowanie samochodu elektrycznego, poruszanie się buspasem czy jazda skuterem elektrycznym, uczestnicy mieli szansę doświadczyć na własnej skórze korzyści płynących z tego rodzaju pojazdów. Przejazd wyznaczonymi trasami pozwolił na docenienie osiągów, komfortu jazdy i przyjazności środowiskowej, tak charakterystycznych dla „elektryków”. Dodatkowo, wykonywanie zadań związanych z korzystaniem z miejskiej siedzi ładowarek oraz aplikacji ELOCITY, umożliwiło uczestnikom zapoznanie się z najnowszymi technologiami w tej dziedzinie.

Elektryk w ruchu miejskim – jesteśmy na TAK!

EVPOLY stanowiło doskonałą okazję do integracji, współzawodnictwa i jednocześnie eksploracji możliwości pojazdów elektrycznych. Uczestnicy mieli szansę nauczyć się więcej o tej przyszłościowej technologii, doświadczyć jej zalet i zrozumieć, jak może ona wpływać na nasze codzienne życie. Przez udział w grze, wszyscy mogli przekonać się, że przy dobrej zabawie i rywalizacji, można jednocześnie promować i testować różne aspekty użytkowania samochodów elektrycznych, przyczyniając się do budowania bardziej zrównoważonej przyszłości transportu.

Zwycięzcą EVPOLY została drużyna „Elektrycznie naładowani” w składzie: Paulina Kobierska, Jakub Kmet, Monika Nowicka, Piotr Wielgo. Ogromne brawa i gratulacje! Dla Klientów MHC Mobility udział w EVPOLY CITY CHALLENGE był nie tylko okazją do lepszego zrozumienia mobilności elektrycznej, ale także do odkrycia różnych aspektów oferty elektrycznych samochodów. „Mimo że nasza firma obecnie nie planuje elektryfikacji swojej floty, dostrzegliśmy potencjał i zalety pojazdów elektrycznych. Dzięki tej grze mogliśmy na własnej skórze doświadczyć, jak dobrze sprawdzają się w ruchu miejskim i jak znacząco wpływają na komfort i bezpieczeństwo podróży. Była to inspirująca przygoda, która rozbudziła naszą ciekawość i zainteresowanie nowymi technologiami w dziedzinie mobilności – mówili po zakończonej grze Michał Skwarczyński i Marcin Tatarek z firmy Zintegrowane Systemy Techniczne. Mobility Day 2023 nie ograniczało się tylko do EVPOLY. Uczestnicy mogli również
korzystać z innych atrakcji, takich jak strefy marek i strefy wiedzy, gdzie mieli okazję
rozmawiać z ekspertami, zapoznać się z prezentacjami i testować dowolne modele
samochodów elektrycznych. Dodatkowo, w strefie mikromobilności dostępne były małe
pojazdy miejskie, rowery, hulajnogi i skutery, które zapewniały jeszcze większą różnorodność doświadczeń. Wyjątkowym momentem było także wręczenie po raz pierwszy nagrody „Razem na
redukcji śladu węglowego”, którą MHC Mobility przyznaje w uznaniu za podejmowane
świadomego działania na rzecz zmniejszenia negatywnego wpływu transportu na
środowisko naturalne. Statuetkę przyznano firmie Media Expert.
Całe wydarzenie zwieńczone zostało energetycznym muzycznym i kulinarnym afterparty.
„Zielona transformacja jest nie tylko trendem, ale przede wszystkim koniecznością.
Przemysł motoryzacyjny i transportowy muszą się zmieniać, a my jako MHC Mobility
staramy się być pionierami tej zmiany. Organizując EVPOLY mieliśmy na celu nie tylko
zaprezentować nowoczesne rozwiązania związane z pojazdami elektrycznymi, ale
również zmobilizować firmy i przedsiębiorców do aktywnego udziału w tej transformacji.
Logistyka całego wydarzenia była kluczowa. Dbanie o sprawne przeprowadzenie gry
miejskiej, która przyciągnęła uwagę szerokiej publiczności, wymagało precyzyjnego
planowania i koordynacji. Nasz zespół podjął się tego wyzwania, zapewniając, że każdy
aspekt został starannie przygotowany. Od tras do zadań, wszystko było zaplanowane
tak, aby uczestnicy mogli doświadczyć i docenić możliwości pojazdów elektrycznych.
Jednak naszym głównym celem było wywołanie większego efektu. Chcieliśmy, aby
EVPOLY stało się impulsem dla firm i przedsiębiorców, aby przyłączyli się do elektro
transformacji. Dlatego też podczas wydarzeń skupiliśmy się na pokazaniu korzyści
wynikających z wykorzystania pojazdów elektrycznych w biznesie.” – dodaje Sandra
Szkwarek – Head of Marketing & Product Development CEE.Żródło: MHC Mobility